پزشكي پزشكي .

پزشكي

دستگاه چكاپ بدن

دستگاه چكاپ قلب

اين ابزار آزمايش مي تواند اطلاعات بسيار مفيد و مفيدي در مورد وضعيت سلامتي بيمار به ما ارائه دهد و همچنين مي تواند براي رديابي پيشرفت در تعدادي از پارامترهاي سلامتي مورد استفاده قرار گيرد. تجزيه و تحليل درمان كوانتومي بدن بسيار مورد توجه قرار گرفته است توسط مشتريان براي تجزيه و تحليل كامل اندام هاي بدن مطابق با قد و ساير پارامترها همراه با دستگاه كوانتوم از نظر تئوري مبتني بر دارو ، از تجهيزات پيشرفته الكترونيكي براي جمع آوري ميدان مغناطيسي ضعيف سلولهاي انساني براي تجزيه و تحليل علمي استفاده مي كند.CoolKiss

 
نتيجه آزمايش آناليز بدن

نتيجه تجزيه و تحليلگر مي تواند بفهمد آنالايزر مغناطيسي تشديد كوانتومي راهنماي منحصر به فرد جامع در مشاوره و علوم بهداشتي به روز شده است و ويژگي ها و مزاياي آن جامع ، عملي غيرتهاجمي ، ساده ، سريع ، اقتصادي و آسان براي محبوبيت است. با تجزيه و تحليل عميق تحقيق و توسعه علمي سهم بزرگي در پروژه سلامت انسان خواهد داشت ، و داراي توسعه و استفاده گسترده از بدن انسان است كه حاوي ميليون ها بيت سلول روزانه است ، ميليون ها سلول از بين مي روند. براي سرويس دهي ، بدن سلولهاي باقيمانده سلول را به دو نيم كرده و چرخه ادامه مي يابد. در فرآيند تقسيم و تجديد تقسيم سلولي ، بدن بار هسته و تجديد ، بدن بار هسته و تجديد ، روند تجديد تقسيم سلول ، اجسام شارژ اجسام هسته و موجهاي الكترومغناطيسي اضافي nucler  بدون وقفه .

 

كوانتوم آنالايزر براي درمان و تسكين درد در انواع مختلف بيماري ها و شرايط مانند:

  •     مشكلات عضلاني ، مفصلي يا استخواني
  •     درد كمر
  •     گردن درد
  •     ورم مفاصل
  •     بورسيت
  •     درد حاد
  •     درد مزمن

دستگاه چكاپ استخوان

 
فوايد تجزيه و تحليل آناليز بدن

سلامت فعلي اندام ها را تعيين مي كند و سلامتي آنها را براي آينده پيش بيني مي كند. به كشف بيماريهاي عمده كمك كنيد ، كه مي تواند در درمان و نگهداري به موقع كمك كند. گزارش هاي بهداشتي كامل و كاملي را ارائه مي دهد ، كه به روش عملي ، ساده و ارزان توضيح داده شده است. نتايج سلامتي را به سرعت ارائه مي دهد ، به محرمانه بودن مشتري احترام مي گذارد با ويژگي هايي كه استفاده از آنها آسان و ساده است.

    برنامه اي دقيق براي افزايش عضله و كاهش چربي در مناطق خاص تدوين كنيد

با ارزيابي مستقيم و استفاده از دستگاه كوانتوم آناليز مي تواند به شما كمك كند تا تمرين و رژيم غذايي را بهبود ببخشيد و در صورت وجود بيماري به درمان بيماري پرداخته و آن را درمان كنيد. همانطور كه بسياري از افرادي كه به دنبال بهبود سلامتي خود هستند.

    خطر ابتلا به پوكي استخوان را بياموزيد

دستگاه كوانتوم آنالايزر مي تواند سلامت استخوان را اندازه گيري كرده و احتمال ابتلا به پوكي استخوان را تعيين كند. اين كار عملي است زيرا دستگاه كوانتوم آنالايزر تراكم بدن را اندازه گيري مي كند و به دليل شكننده بودن استخوان هاي فرد مبتلا به پوكي استخوان احتمالاً تراكم بدن كمتري دارد.

    خطرات سلامتي طولاني مدت شخصي را شناسايي كنيد

دستگاه كوانتومي بدن مي تواند خطرات جدي براي سلامتي شما مانند ديابت ، بيماري هاي قلبي عروقي ، عدم تعادل هورموني و غيره را نشان دهد. به هر حال همه اين بيماري ها تحت تأثير ذخاير چربي زياد و توده عضلاني كم هستند . اگر فكر مي كنيد در معرض خطر هر يك از اين موارد هستيد ، توصيه مي شود از دستگاه كوانتوم آنالايزر استفاده كنيد (و به پزشك مراجعه كنيد).


دستگاه چكاپ كبد


دستگاه QRMA به وسيله دريافت و بررسي امواج الكترومغناطيسي ساطع شده از پوست بدن، وضعيت سلامت ارگان‌هاي بدن و هر گونه اختلال احتمالي در عملكرد آن ها را نشان مي‌دهد. روش كار سيستم با استفاده از گرفتن دستگيره فلزي و اسكن تغييرات كوچك در مقاومت الكتريكي پوست و همچنين امواج الكترومغناطيسي بدن انجام مي‌شود. Smile
دستگاه QRMA به وسيله دريافت و بررسي امواج الكترومغناطيسي ساطع شده از پوست بدن، وضعيت سلامت ارگان‌هاي بدن و هر گونه اختلال احتمالي در عملكرد آن‌ها را نشان مي‌دهد. اين دستگاه توسط شركت QRMA Health Technology CO.Ltd توليد شده و هر گونه نقص در عملكرد بدن و يا عدم تعادل در سطوح انرژي آن را به منظور انجام اقدامات لازم مشخص مي‌كند.

تاريخچه دستگاه تست سلامت

براي اولين بار در سال ۲۰۰۱ در مركز تحقيقات سلول‌هاي بنيادي دانشگاه كيوتو ژاپن يك تيم تحقيقاتي، در مورد ميدان الكترومغناطيسي ارگان‌هاي داخلي بدن و تناسب آن با نحوه عملكرد آن ارگان تحقيقات گسترده‌اي را آغاز كردند. در اين راستا در يك تحقيق ۸ ساله از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹، حدود ۱۱ هزار بيمار با جنسيت‌هاي مختلف و در رده‌هاي سني متفاوت تحت آزمايش‌هاي مختلف و بسيار گسترده‌اي قرار گرفتند و عملكرد ارگان‌هاي مختلف بدن آن‌ها بصورت كاملا جزء به جزء مورد بررسي قرار گرفت.

سنسورهاي به كار رفته در اين تحقيق با دقت نانو گاوس ميزان اين ميدان‌هاي الكترومغناطيسي را اندازه گيري كرده و بدين صورت بانك اطلاعاتي بسيار گسترده و دقيقي از عملكرد هر ارگان در مقايسه با ميدان الكترومغناطيسي ناشي از آن بدست آمد.

عملكرد دستگاه تعيين سلامت بدن

سلول‌هاي بدن همواره در حال فعاليت، رشد و تكثير هستند. در همين راستا چرخش الكترون‌ها در اتم هاي هسته و ساير قسمت‌هاي سلول باعث ايجاد ميدان الكترومغناطيسي مي‌شود. اين روند باعث تابش امواج الكترومغناطيسي به‌صورت يكنواخت از سلول مي‌شود. امواج الكترومغناطيسي نشان‌دهنده وضعيت‌هاي مختلف سلول ازنظر سلامت و كاركرد هستند.

روش كار سيستم با استفاده از گرفتن دستي فلزي و اسكن تغييرات كوچك در مقاومت الكتريكي پوست و همچنين تغييرات امواج الكترومغناطيسي بدن انجام مي‌شود.  اين سيستم يك روش غيرتهاجمي‌ براي به دست آوردن اطلاعات از سلامتي و تعادل بدن است كه با نشان دادن هرگونه اشكال در جذب مواد موردنياز بدن بستري براي متخصصين فيت كلاب فراهم مي‌كند تا برنامه‌هاي غذايي هدفمندي براي بهبود سلامت مراجعه كنندگان طراحي كنند.

علائم مشخص شده توسط دستگاه

  •     مشكلات گوارشي
  •     اختلال در عملكرد كبد
  •     مشكلات تنفسي و ريوي
  •     سلامت دستگاه تناسلي
  •     تعيين سلامت مغز
  •     ميزان مقاومت انسوليني
  •     سختي جدار عروق
  •     تست سلامت مفاصل و استخوان‌ها
  •     وضعيت سلامتي قلب و عروق
  •     و ديگر اطلاعات تكميلي با جزئيات دقيق

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۱:۱۳ توسط:مريم فرضي زاده موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :