پزشكي پزشكي .

پزشكي

دستگاه كوانتوم

كوانتوم آنالايزر چيست


دستگاه كوانتوم انالايزر يكي از جديدترين فناوري در تشخيص و چكاپ تك تك ارگانهاي بدن مي باشد . افراد با نگه داشتن سنسور فلزي در دستشان فركانس مغناطيسي ضعيفي وارد بدن آنها مي شود و دستگاه فقط در 60 تانيه تمامي فركانس هاي ارسالي  را جمع آوري مي نمايد و پس از بررسي فركانسها توسط پردازنده ها، خروجي خود را در قالب 49 گزارش از ارگانها بدن ،بيماريها ،ويتامينها و تغذيه به پزشك اعلام مي نمايد. پزشك نيز با در دست داشتن اطلاعات كامل از بدن فرد مي تواند بهترين تصميم را براي درمان فرد انتخاب نمايد .Cool

 

چكاپ بدن با كوانتوم آنالايزر كاملا بدون درد و خون گيري و كاملا  غيرتهاجمي و سريع بوده . دقت اين دستگاه در حدود  85 تا 95 درصد است . كه اين مقدار از دقت باعث شده پزشكان و افراد زيادي علاقيمند به استفاده از اين دستگاه شوند.
بايد در نظر گرفت انجام تست هاي دوره اي با دستگاه كوانتوم آنالايزر مي تواند قبل از ابتلا به بروز بيماري، افراد را مطلع نمايد يا گاها ديده شده با انجام چكاپ دوره اي با دستگاه كوانتوم آنالايزر در روزهاي آغازين بيماريشان متوجه شدن و با درمان به موقع از گسترش بيماري جلوگيري نمودن .
تفاوت دستگاه كوانتوم آنالايزر پرتابال (قابل حمل) با كوانتوم آنالايزر كلينيكي در چيست :
دستگاه كوانتوم آنالايزر پرتابل با كوانتوم آنالايزر كلينيكي از نظر عملكرد هيچ تفاوتي با هم ندارند و خروجي هر دو دستگاه يكسان است . دستگاه كوانتوم آنالايزر پرتابل به دليل كوچك و قابل حمل بودنش نزد بيمار جذابيت دارد و دستگاه كوانتوم آنالايزر كلينيكي هم به دليل ابعاد بزرگترش در ذهن بيمار دستگاه قدرتمندتر و قابل اعتمادتري به نظر ميرسد . Kiss

دستگاه چكاپ كوانتوم


متاسفانه هزينه اي كه بيماران با آزمايش هاي معمول تشخيصي مانند آزمايش خون ، سي تي اسكن و MRI انجام مي دهند بسيار بالاست . حال تصور كنيد  كه يك سنسور در كف دست خود داشته باشيد در حالي كه چكاپ بدن شما از طريق سيگنال هاي موج الكترومغناطيسي در بدن تجزيه و تحليل مي كند. بله ، چنين دستگاهي وجود دارد!
دستگاه كوانتوم آنالايزر يكي از پيشرفته ترين تكنولوژي تشخيصي از خانواده دستگاه‌هاي آناليزها مي باشد. كه با اندازه گيري انحرافات ميدان مغناطيسي هركدام از ارگان هاي بدن خروجي تشخيص خود را به پزشك اعلام مي نمايد .هر كدام از ارگان‌هاي بدن انسان  داراي يك ميدان مغناطيسي مي‌باشد. كه هر گونه انحراف در اين ميدان مغناطيسي نشانگر مشكل و اختلال  در عملكرد آن ارگان مي باشد . كوانتوم آنالايزر با بررسي و اندازه گيري دقيق ميدان مغناطيسي اين ارگان ها و مقايسه آن با حالت طبيعي و سالم، سلامتي آنها را مورد بررسي قرار مي دهد .Smile


دستگاه بادي كودر

 
1) نحوه ساخت دستگاه كوانتوم :
 دانشمندان با مطالعه روي دهها ميليون انسان براي سالها متوالي توانسته اند تا دستگاه كوانتومي را اختراع نمايند و آن را در ابعاد پرتابل و كلينيكي توليد و دسترس عموم قرار دهند .
2)نحوه تشخيص دستگاه كوانتوم آنالايزر :
دستگاه تشخيصي كوانتومي مي تواند با ارسال امواج مغناطيسي به بدن يك بررسي كامل از بدن انسان انجام دهد و پس از 60 ثانيه  ، 49 گزارش از نقاط مخلتف بدن را به شما گزارش دهد .
.  
3) تشخيص به موقع با دستگاه چكاپ بدن :
كوانتوم آنالايزر مي تواند قبل از ظهورهر گونه علائم و نشانه هاي از بيماري تغييرات بدن اشخاص را تشخيص دهد. تشخيص به موقع باعث درمان به موقع و زودهنگام مي شود .Surprised
4) كاربري آسان با چكاپ بدن با دستگاه :
كاركرد با كوانتوم آنالايزر كاملا آسان و بهداشتي ميباشد . كاربران دستگاه كوانتوم آنالايزر مي توانند پس از يك آموزش چند ساعته به تكنيك هاي تشخيص تسلط كامل پيدا كنند .
5) صرفه جويي در وقت با دستگاه بادي آنالايزر :
افراد با استفاده از دستگاه بادي آنالايزر مي توانيد در هر مكان و زماني  نسبت به سلامت بدن خود آگاه شوند . اين دستگاه باعث صرفه جويي در وقت بيماران مي گردد .
6) صرفه جويي در هزينه با دستگاه چكاپ بدن :
بيماران مي توانند با خريد و استفاده از دستگاه كوانتوم آنالايزر به صورت روزانه ،هفتگي ، ماهانه به صورت صد در صد رايگان  از سلامت كليه اعضاي بدنشان آگاه شوند.
7) امنيت بالا با دستگاه كوانتوم آنالايزر بدن :
بررسي و چكاپ سلامت بدن با دستگاه كوانتوم آنالايزر بدن به روش كاملا غيرتهاجمي و فقط با امواج مغناطيسي صورت ميگيرد . بنابراين شما هيچگونه نگراني بابت  آسيب ديدن بدن خود نيستيد .  Embarassed
8) ثبت گزارشات بادستگاه Quantum Analyzer :
افراد مي توانند گزارش ها  و آزمايش هاي چندين سال قبل خود را كه بر اساس تاريخ ذخيره شده است را مورد بررسي قرار دهند و با دستگاه كوانتوم آنالايزر بدن مي توانند از شرايط  و نحوه درمانشان اطلاعات دقيقي بدست بياورند . اين اطلاعات قابل پرينت  و همچنين ارسال به پزشك نيز مي باشد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۴:۵۷ توسط:مريم فرضي زاده موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :